خیلی سخت نگیر عزیزم پسر من هر دفعه شیر بخوره کلیییی بالا میاره هم گاهی غلیظ هم رقیق .
ب هر حال زمان میبرع تا رفلاکس خوب بشه .هر دارویی هم امتحان کردم نشد .دیگ صبر میکنم خودش ب مرور درست بشه
آره عزیزم همینه من نمیزارم نلا تا حدود یک ساعتی بچرخه رو شکم
ولی بعدش اوکی
چون فشار میاد به شکمش
عزیزم باید دوره اش بگذره
فکر نکنم کسی اندازه من از رفلاکس متنفر باشه
از ده روزگی رفلاکسش شروع شد گفتن بادوم بخور
نگو بادوم واسه رفلاکس سمه
انقد بالا میآورد که ماه اول اصلا وزن نگرفت
شیر خودمو کامل بالا میاوردش ناچارا شیر خشک مخصوص رفلاکس دادم بلکه آروم بشه
وزن گرفت ولی هنوز که هنوزه بالا میاره
مدام پتو باید بشورم لباس باید عوض کنم یه مدت نگه دارم شیرش بره پایین،میگفتن جای خوابش شیب دار باشه،جوراب نپوشون کش شلوارش پایین نافش بیوفته ولی هیچی اثر نکرد😏😏
هر کی میخواد بغل بگیره میگه اگه تازه شیر خورده نمیخواد بدی یا میگن بدو بالا آوردش عه عه عه
اعصاب نزاشتن بمونه
منم اینطوریه سریع ب شکم میوفته بالا میاره گاها چکارش کنم نمیتونم جلوشو یگیرم
یک ساعت بعد از شیر خوردن نباید رو شکم بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.