عزیزم من خیلی تم تولد شاهان رو دوس داشتم خیلی شیک بود تو باعث شدی من اتلیه مو کنسل کنم تو خونه عکاسی کنم😂😍👋
همشون همینن دیگه🥲🥲شربت اشتها اور پدیا بست بگیر بده
پسر من3/800دنیا اومد الان9/800تکون نمیخوره
بچه منم همون وزن هست.
دیانم رو هشت و نیم قفل کرده من ک فک میکنم بخاطر تحرک زیادشه
پسر من ۱۵ ماهش ۹۶۰۰ وزن تولد ۳۱۰۰
اما دیگه چکنیم ما داریم صدمونو میذاریم
شما شیر خشک بیومیل پلاس میدی ؟
وزن دهیش چطوره؟
وای مریم رادمهرم قفله رو وزن ۱۰ 🥲🥲🥲🥲🥲غذا هیچی نمیخوره حتی شربت اشتهای پدیابستم خریدم بی فایدس 🙁🙁🙁🙁
پسر منم همبن طوره انقدر ریزه هر کس میبینه فکر میکنه ۶ ماهشه
دکتر براش زینک نوشت اما هبچ تاثیری نداشت
کلا کم شیر و غذا میخوره
تنش سالم باشه چاقی میخای چکار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.