۱۰ پاسخ

عزیزم من خیلی تم تولد شاهان رو دوس داشتم خیلی شیک بود تو باعث شدی من اتلیه مو کنسل کنم تو خونه عکاسی کنم😂😍👋

همشون همینن دیگه🥲🥲شربت اشتها اور پدیا بست بگیر بده

پسر من3/800دنیا اومد الان9/800تکون نمیخوره

بچه منم همون وزن هست.

دیانم رو هشت و نیم قفل کرده من ک فک میکنم بخاطر تحرک زیادشه

پسر من ۱۵ ماهش ۹۶۰۰ وزن تولد ۳۱۰۰
اما دیگه چ‌کنیم ما داریم صدمونو میذاریم

شما شیر خشک بیومیل پلاس میدی ؟
وزن دهیش چطوره؟

وای مریم رادمهرم قفله رو وزن ۱۰ 🥲🥲🥲🥲🥲غذا هیچی نمیخوره حتی شربت اشتهای پدیابستم خریدم بی فایدس 🙁🙁🙁🙁

پسر منم همبن طوره انقدر ریزه هر کس میبینه فکر میکنه ۶ ماهشه
دکتر براش زینک نوشت اما هبچ تاثیری نداشت
کلا کم شیر و غذا میخوره

تنش سالم باشه چاقی میخای چکار

سوال های مرتبط