خوبیم😂♥️
من انومالی33😂😂ولی خو رعایت میکنم چون خیلی قبلش هار بازی در اوردم
درحال استراحت کامل😅البته سرکلاژم
من انتی رفتم ۳۵ بود خوبه همه جا میرم کارامم میکنم سر پسرم ۳۳ بودم کلی مسافرت رفتم چرخیدم خداروشکر چیزی نشد
منم از اول ۳۴ ام دکترم گف خوبه
من ۲۷ بود دیروز سرکلاژ شدم 😓
مال منم 36 بود
منم 34 بود تو آنومالی
دکترم گفت خوبه
کاری هس که باید رعایت کنم
من انتی 33 بود ولی خب رعایت میکنم
خوبیم شما چطوری؟
هستیم فعلا 😂البته من انتی این بودم الان معلوم نیس چندم با این بچه ام که همش بغلش میکنم 😂
عالی و پرتقالی
وای خداروشکر من اینقد استرس دارم
پس نگران نباشم به کارای روز مرم ادامه بدم
عالی😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.