کیا طول سرویکس تون ۳۴ هست؟؟.
درچه حالین

۱۵ پاسخ

خوبیم😂♥️

من انومالی33😂😂ولی خو رعایت میکنم چون خیلی قبلش هار بازی در اوردم

درحال استراحت کامل😅البته سرکلاژم

من انتی رفتم ۳۵ بود خوبه همه جا میرم کارامم میکنم سر پسرم ۳۳ بودم کلی مسافرت رفتم چرخیدم خداروشکر چیزی نشد

منم از اول ۳۴ ام دکترم گف خوبه

من ۲۷ بود دیروز سرکلاژ شدم 😓

مال منم 36 بود

منم 34 بود تو آنومالی
دکترم گفت خوبه

کاری هس که باید رعایت کنم

من انتی 33 بود ولی خب رعایت میکنم

خوبیم شما چطوری؟

هستیم فعلا 😂البته من انتی این بودم الان معلوم نیس چندم با این بچه ام که همش بغلش میکنم 😂

عالی و پرتقالی

وای خداروشکر من اینقد استرس دارم
پس نگران نباشم به کارای روز مرم ادامه بدم

عالی😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان نیکراد👼🏻 مامان نیکراد👼🏻 ۷ ماهگی
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فِنچ مامان فِنچ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم♥️ مامان پسرم♥️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دوقلو👧🏻👦🏻 مامان دوقلو👧🏻👦🏻 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان nini مامان nini هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوچولو♡ مامان کوچولو♡ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مغز بادوم💚 مامان مغز بادوم💚 ۹ ماهگی
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد