سلام مامانای عزیز
شما قرص امگا۳ رو کیا مصرف میکنین؟

۵ پاسخ

بعد از ناهار

هر سه روز یک بار بعد از غذا

بعد ناهار

اگه آسپیرین میخوری یه دو ساعتی فاصله بده بهش بعد ناهار خوبه معمولا

صبح ها ناشتا بخوری برای لاغری خوبه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین😍 مامان محمدامین😍 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیانا و نیلا🫀 مامان لیانا و نیلا🫀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد