۸ پاسخ

منم به لالایی عادتش دادم 😂😂پس دهنم سرویسه

دقیقا دختر منم
شوهرم میگ اگ برق بره گوشیا خاموش ش باید با دهن واسش صدا دربیاریم دیگ

نه بايد عادتش ميادي ديگه دادي حالا حالا بايد باهاش كنار بياي😑

پسر بزرگم و به صدای سشوار عادت داده بودم همیشه باید صدای سشوار می‌بود تا ۱ سالگی با صدای سشوار خوابید بعدش با هزار و‌یک‌مصیبت جداش کردم

تا ۴ ماهگی ک دلدردش خوب بشه دیگه راحت میخوابه نیاز نبست براش بزاری

اوایل نمیخوابید باهمین صدا میخوابید گفتم راحت شدم الانم راحتم ولی نگران بعدو اینده ام

دخترمن هنوز با صدای سفید خوابش میبره اوایل صدای جاروبرقی میزاشتم ولی الان صدای رودخونه یا صدای دوش
اتفاقا راضیم چون اون باعث میشه زودتر خوابش سنگین شه و صداهای اطراف اذیتش نکنه

از اول عادت دادی بهش الانم سختی باید بکشی چکاریه اخه خواهر من😂

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی