۷ پاسخ

دقیقا ارسام هم همین بود دکتر بهم گفت بیشتر باید بشه وزن‌و‌قدش

قد و اینارو نمیدونم اما وزنش خوبه عزیزم طبق وزن تولد همیشه مقایسه کن نه با بچه های دیگه

خیلی خوبه
دختر منم وزن تولدش۳۵۰۰سه ماهگی۵۳۰۰بود دکتر میگه خوبه ولی از نمودارش اومده پایین

منم نان کامفورت میدم ۲۷۵۰دنیا اومد ۴ماهگی ۶بود ولی الان ببلاک میدم حس میکنم زیاد وزن نمیده و پسرم طعمشو دیگه دوس نداره چون رژیمیه

خیلی خوبه
دختر من ۴ ماهگی
۶۵۰۰
۴۰
۶۰
بود
دکترش رو نمودار بهم نشون داد گفت عالیه

عکسشو بذار بنظر من کمه

چ شیر خشکی میدی

سوال های مرتبط