۱۷ پاسخ

یکم فکر کنید توروخدا،خود آمریکا واسه هسته ای که ایران بهش نرسه جنگ رو شروع کرد بعد الان بیاد همون کشورو با هسته ای بزنه؟

۱۰ کیلومتر

بچها خدا امشبو به خیر بگذرونه

ایران ک کلا نابود میشه

فک کنم تا همه

قرص ید میگن باید داشته باشیم

یک‌شهر کلا نابود میشه

😑ما استان بوشهریا چه کنیم

نترس کاخ سفید یه صورت رسمی اعلام کرد قصد چنین کاری رو ندارن

اگه منظورت بمب اتمه نترس نمیزنن. یه بار تو ژاپن زدن اونم نمیدونستن چه عواقبی داره. خودشونو بدنام نمیکنن

مطمئن باش اتمی نمیزنه چون مگ فقط ایران اسیب میبینه کلی کشور دیگه هم اسیب میبینه مگه الکیه

اینا رو از کجا میارید دیگگگ😳
ن بابا هسته ای چی

کل خاور میانه

تا نزدیک شهرای اطراف

هسته ای نمیخاد بزنه ک ..برق اینا رو میزنه

مگه میخواد هسته ای بزنه؟

تا کشورهای همسایه آسیب میبینن

سوال های مرتبط