۲ پاسخ

میتونی تو فرنی ها و پوره ها هم استفاده کنی

تا ۶ ماهگی منم‌ زیاد داشتم کمی شو هم خوردم‌میخوردم تاتموم بشه😂😂

سوال های مرتبط