تب لرز پروفن شربت

تصویر
۷ پاسخ

عزيزم گفتن تا ۴۸ ساعت تو یخچال خنک میمونه بعد میتونی نمک یود کنی یعنی بزنی تو نمک وبذارم خشک بشن ویا بذاری تو آب ونمک یا لابه لا گوشت ونمک بریزی

ببین ما گوشتارو لخت میکنیم کاملا بدون استخون و اندازه های مربعی کوچیک شبیه حبه قند بزرگ بعد با چربی فراوون اینارو اب میریزیم ونمک میذادیم خوب بپزه
وبه روغن بیفته سرخ بشه باید گوشت حتما سرخ بشه خوب
سرخ که شد بهش میگن قورمه
اینا رو یه جای سرد میذاریم روغنش میبنده روش و بیرون یخچال ماندگاری بالایی داره هروقت خاستیم یه تیکه ازش میکنیم یا گرم میکنیم یا همونجوری خنک میخوریم

حذف کرد



واقعا مملکت ت.



خ.


م ی

ماهم تازه یخچالمون و پر کردیم طفلی شوهرم به خاطر من که حاملم یخچال پر کرده برق قطع بشه همش خراب میشه

من فعلا گوشت نخریدیم تا ببینیم چی میشه یکم تو یخچال هست که اونم خورده میشه بعدشم کم کم میشه بری بخری

۲۴ساعت ازیخچال درنمیارم وقتی هم دراوردم میزارم تواب نمک میمونه

من که کنسرو فقط خریدم گوشت‌ها رو هم میخوام قورمه کنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۵ سالگی