۸ پاسخ

۷ روزگی ختنه کردیم ۲ تومن دادیم

من پریروز بردم ۴تومن دادم

۴ونیم از ما گرفت پسر منم ۳۹ روزش بود

اره الان بهترین وقتشه من دیروز بردم. سه تومن گرفت به روش حلقه

من ۲.۵ دادم امروز ختنه کردیم

من میخام بعد واکسن دو ماهگی ببرم. چون پسرم کم وزن بود یه کم جون بگیره

‌وای زودههه

منم چهل روزگی بردم ، سه تومن دادیم

سوال های مرتبط

مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۷ ماهگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری