۷ روزگی ختنه کردیم ۲ تومن دادیم
من پریروز بردم ۴تومن دادم
۴ونیم از ما گرفت پسر منم ۳۹ روزش بود
اره الان بهترین وقتشه من دیروز بردم. سه تومن گرفت به روش حلقه
من ۲.۵ دادم امروز ختنه کردیم
من میخام بعد واکسن دو ماهگی ببرم. چون پسرم کم وزن بود یه کم جون بگیره
وای زودههه
منم چهل روزگی بردم ، سه تومن دادیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.