نیستاتین همینه؟دخترم ۷ ماهشه چقدر بدم بهش

تصویر
۴ پاسخ

سلام عزیزم منم واسه بچم این قطره رو گرفتم داروخونه ب من گفت با اب مخلوط کن ولی امدم خونه دیدم پودر نیس داخلش مایعه بود
شما توش اب ریختین؟

آره همینه ولی دختر من حتی با۴شیشه هم خوب نشد بهش کپسول دادم فوری خوب شد

دو سیسی هر شیش ساعت به مدت هفت روز. البته خیلی بهتره با دکتر مشورت کنی

برای چیه

سوال های مرتبط

مامان فرنیا جونم مامان فرنیا جونم ۱۴ ماهگی