جای بخیه سزارین میسوزه از چیه؟

۴ پاسخ

من تا ۱۰روزگی میسوخت

من ۳ماه هنوز میسوزه انگار مورچه گازم میگیره تازه چندروز پیش هم یکم رد بخیه ام بازشد باز خودش جوش خورد

جراحی شده دیگه عزیزم باز شده پوست طبیعیه نترس

از اینکه فعلا تو ۱۷ روزه زایمان کردی عزیزم
رفته رفته خوب میشه😂🥰

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه روزهای ابتدایی تولد