۷ پاسخ

مولتی میخوری ؟ لیدی میل چطور

اره کمه ولی دکتر بری لیدی میل و ال آرژنین میده برا من ۳۳و۱ روز ۲۰۶۷بود گفت کمه الان قرص داده

شما دو قلو داری با ی قلو فرق داره اینجا نپرس الکی بهت استرس میدن

آره عزیزم کمه ،ولی استرس نگیر چون دوقلو هست اینجوریه ، مهم سلامتشونه
ولی اگه میخوای وزن بگیرن تاپیک منو بخون راجب افزایش وزن جنین🍭🩷🌤️

آره کمه عزیزم ولی استرس نگیر اصلا چونکه هیچی نمیشه و تا وقتی بدنیا هم بیان دو کیلو نیم میشن کمه کمش حداقل

اره کمه

اره نسبتا کمه

سوال های مرتبط