مولتی میخوری ؟ لیدی میل چطور
اره کمه ولی دکتر بری لیدی میل و ال آرژنین میده برا من ۳۳و۱ روز ۲۰۶۷بود گفت کمه الان قرص داده
شما دو قلو داری با ی قلو فرق داره اینجا نپرس الکی بهت استرس میدن
آره عزیزم کمه ،ولی استرس نگیر چون دوقلو هست اینجوریه ، مهم سلامتشونه
ولی اگه میخوای وزن بگیرن تاپیک منو بخون راجب افزایش وزن جنین🍭🩷🌤️
آره کمه عزیزم ولی استرس نگیر اصلا چونکه هیچی نمیشه و تا وقتی بدنیا هم بیان دو کیلو نیم میشن کمه کمش حداقل
اره کمه
اره نسبتا کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.