من مطمئنم دوباره میاد مهلت می ده
وخ حالم از این یارو با این تحلیلای احمقانه اش بهم میخوره
ولی الان من دارم شبکه اینترنشنال رو نگاه میکنم زیر نویس کرده که ترامپ اصلا به نتیجه مذاکرات خوش بین نیست
با خورزوخان مذاکره میکنه؟😂 همشون مردن که
زر مفته بابا
حامد رئیسی و داری توهم خیلی خوبه
عزیزم این کانال برا من میزاری اسمش
منم قلی ون میکشم وچایی میخورم وتوگهواره میچرخم.شوهرمم ک شب کاره وتنهام ومیخوام ببینم اخرش چی میشه
مگه مذاکراته باز؟
من اینهمه آب و چیکار کنم😅😅😅😅😅خوراکی ها کنسرووووو
همه تون پاشید بیایین خونه ما
شنیده ها از کجا؟😒
یعنی چی ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.