🤕🤕
صبح دزفول رو سوراخ سواخ کرد
کجا دیگه نمیزنه
تهران و اصفهان و خوزستان که زیاد میزد همچنان میزنه
شما را حتما کلا کمتر میزده
تبریزو ازدیروز داره میکوبه الانم زدرفت کاش میشدخبربشنویم که تموم شد
من دیگه جونی واسم نمونده
اره نمیزنه 😐
از صب اونقدر زده ها دیگه تپش قلب گرفتم
اینور و که پاره کردن دیروز دیشب امروز
اینجام صبح زده البته هروز میزنه 4وعده
خدا از دهنت بشنوه
کرمانشاه از دیشب داره میزنه
۵ صبح با صدای بمب بیدار شدیم خواهر
شیراز که دیشب زد
اینجاهم دیشب کلی زدن
گفتن از دوشنبه بدتره
شنبه یکشنبه ها همیشه کمتره
کدوم شهری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.