پسر من هم کولیک داشت هم رفلاکس بدیش اینه این دو تا همو تشدید میکنن قشنگ 3 ماه پدرم دراومد از بس جوش زدم شیرم خشک شد خیلی دوران بدی بود بهش که فک میکنم حمله عصبی بهم دست میده😁 باز خدا رو شکر بچه شما فقط کولیک داره متاسفانه توی پسرا این چیزا شدیدتره
خب از کجا میدونی کولیکه؟؟مثلا پسر من خیلی میپیچد بخودش همه میگفتن کولیکه،بردم دکتر گفت حساسیت لبنیات گاوی داره همراه با کولیک...حتما ببر دکتر
دکتر ببر
برو دکتر قطره میده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.