۲ پاسخ

من ک راضی نبودم پسرم همون روزخونریزی داش دیگ فرداصب زودبیشترشد ب خونریزی شدید افتادبازبردیمش بازبخیه زدواسش بچم کلی اذیت شددسش واسه پسرمن ک اصن خوب نبود بعدشم بچم مریض شدبازدرگیرسرماخوردگیش بودیم

نمیدونن خب شاید😅

سوال های مرتبط

مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۴ ماهگی