من 3 قطره میدادم الان 4 روزه 4 قطره گرفتم
من بچم یه ماهش تموم نشده بود اونت خریدم با سر سه قطره. هنوزم سه قطره استفاده میکنم. خیلی طول بکشه ده دقیقه است. ۹۰ تا میدم هر وعده
من بچم ۴ ماهشه فیلیپس اونت ۲ قطره میدم
من از ۳ ماهگی ۳ قطره دادم تا دوماهگی ۲ قطره بود
منم اول دو قطره داشتم
دیدم اصلا کم نمیشه از حجم شیر
سه قطره خریدم
بازم ده دقیقه میخوره یذره کم میشه
درصورتی ک سینمو میخوره پنج دقیقه ای یه سینمو خالی میکنه
نمیدونم چرا خیلی کم شیر میاد ازش
من ک خسته شدم
فک بچه چی بیچاره
من هنوزم ۳ قطره میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.