نتارو وصل نمیکنن؟



#پوشک
#شیرخشک
#گهواره
#فرزنداوری

۷ پاسخ

نه گفتن دوهفته بعد از آتش بس اگه جنگ کاملا به پایان رسید وصل میکنن

چرا وصل کنن؟
صبی ی خبر خوندم میگف ی مسئولی گفته مردم ب این برنامه های داخلی عادت کردن باید همین رویه رو پیش ببریم🤣

نه فعلا

نه فلن

فعلا فک نکنم

اعلام کرد چهارده روز بعد از تموم شدن جنگ شاید وصل بشه

کاش دورهمی اینجا رو وصل کنن

سوال های مرتبط

مامان مِلیسا😍 مامان مِلیسا😍 ۳ سالگی