عزیزم علائم درد پریود دل درد کمر درد هم نداری من خیلی نگرانم 🥺
من هیچ علائمی ندارم از اولش
منم چیزی ندارم😐😐
منم اصلا حالت تهوع ندارم
منم هیچ علائمی ندارم یعنی نینی سالمه 🥺
من
یکم فقط بوی برنج ک میپزم اذیتم میکنه با خیلی کم یوقتا حالت تهوع خیلی خیلی کم
هرکسی یه جوریه حاملگیش من فقط صبحا تهوع دارم
منم انچنان علائمی ندارم بگیر نگیر داره
سلام عزیزم گ*ر*و*ه داریم ر*و*ی*ک*ا خانومای مازنی مایلین ع*ض*و بشین؟،🤗💐
من هیچچ علائمی ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.