بهتری از شیش ماهگی بدی
معدشون هنوز امادگی نداره
بعدش هم شیر خودتو کمتر میخوره هم ممکنه بدعذا بشه
بهترین زمان همون ۶ماهگی هست غذا خور میشوند فقط لاغر میشند
نده بهش زود کمکی بچه معده اش حساسه زود دل درد میگیره
منم عجله کردم خود به خود دیگه ازم شیر نمیخوره دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.