سلام تب بچم 38 و3بالاس؟تاچندخوبه ؟چکارکنم؟

۲ پاسخ

تب داره لباسش وکم کن خونه روخنکترکن بااب ولرم وگلاب تن شویه کن کف پاشو روغن زیتون بمال بعد دوز مناسب استامینوفن بده

اره عزیزم بالاس بهش ۲ برابر وزنش قطره استامینوفن بده هر ۶ ساعت، پیاز حلقه کن کف پاش بزار جوراب بپوشون، با یه دستمال که با آب ولرم شستیش و مرطوبه کمی گلاب بزن بکش به زیر بغلش و کشاله رانش

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان آیهانی مامان آیهانی ۱ سالگی
مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین 🧸 مامان دلوین 🧸 ۱ سالگی