بنظرتون شیرم خوبه؟ آبکی نیس؟

تصویر
۵ پاسخ

واسه من که اصلا از شما کم رنگ تر بود

شیر منو ببینی چی میگی مثل ابع😐🫩

بذار یکم بمونه ببین روش چربی جمع نمیشه مثل سرشیر

عزیزم شیر مادر نسبت به نیاز نوزاده یعنی هرچی نوزاد شما نیاز داشته باشه تنظیم میشه اختصاصی برای نوزاد خودتون اگر دیدی وزن نمیگیره اون موقع یعنی چربیش کمه

بنظر خوبه

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی