سرفه خلطی نوزاد ۳ ماهه. چه کنممممم کسی تجربه داره

۱ پاسخ

من پسرم سرما خورد سرفه هم نداشت فقط التهاب داشت دو بار بردمش دکتر ازیترومایسین و کوآموکسی کلاو داد حتما ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۸ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۸ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۵ ماهگی
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۷ ماهگی