خانما چرا داخل سونو من صدک ننوشت☹️☹️☹️

تصویر
۴ پاسخ

وزنش تو صدک ۶۶ دیگه

صدک چیو میخوای؟

چرا دیگه نوشته ۶۶ درصد

برا منم نزده بود

سوال های مرتبط

مامان فرشته مامان فرشته ۹ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آقا اشکان👩‍👦 مامان آقا اشکان👩‍👦 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه‌طلایی🐣 مامان جوجه‌طلایی🐣 ۷ ماهگی
مامان ❤️ نینی❤️ مامان ❤️ نینی❤️ ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد