۶ پاسخ

من تو بیمارستان بودم سه روز بابت زردیش همه کار کردن شیر دوشیده ریختن دهنش کنار سینم نگرفت یا سرم قندی میریختن رو سینه نمیگرفت
یه هفته ک میدوشیدم تو شیشه میدادم بعدش فقط با رابط گرفت

امکان کولیکم هستا چوندختر من کولیک داشت سینه نمیگرفت
حتمادکتر ببر دارو میده

سینه رو بزارتو دهنش یکم با قطره چکون شیرخشک بریز داخل دهنش

قطره آد بزن شیرینه خوشش میاد

دلش درده احتمالا

یچز شیرین بزن ب سینه ات

سوال های مرتبط