زیادش ضرر داره
یکی دو بار مشکلی نداره گلم
من تو غذا میریزم ولی خالی نخوردم
جوش نزن عزیزم اونقدرش مضر نیست
نمیدونم چرا بعضیا انقدر بد استرس میدن به یک خانم باردار
من خودم از اول بارداریم تا الان کلییی سیر خوردم هیچی نشده
توصیه نمیکنما شما مراعات کن عزیزم
ولی اونجوری که بقیه استرس میدن هم نیست
ضرر عزیزم
اره نخور
واى منم هم تو پاستا خوردم هم شمال بوديم كلى سير ترشى خوردم 😐ضرر داره واقعا؟
چون طبعش گرمه خوب نسیت نخور
سقط آوره
اره خیلی اصلا نخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.