۸ پاسخ

وااای نه خیلی زوده

زوده براش

تو این سن؟؟؟؟ بچه درکی از مستقل شدن نداره، فقط بیشتر اذیتش میکنی و استرسشو بیشتر

زوده برای بچه یک ساله

باید هر نیم ساعت یکبار ببری دستشویی و نهایت اولاش نیم ساعتی طول میکشه بگه بعداً کم کم شرطی میشه به کردن ولی باعث میشه شب ادراری بگیره

چند وقت باید با حوصله وقت بزاری ببرش سرویس بگو جیش کن جیش ک کرد بهش جایزه بده بعد هی مرتب تکرار کن بعد اینکه شیر یا مایعات خورد ببر بگو جیش کن طول میکشه تو این سن ولی شدنیه

بچه یکساله اصلا مگه می فهمه جیش چیه 😐

از الان؟ یا بچه دیگه داری

سوال های مرتبط