مگه آردبرنج ک ازبیرون میخریم بده ک بایدخودمون درست کنیم؟
من گذاشتم برنج سه روز خیس خورد برنج نیم دانه خوب
بعد ریختم تو سینی خشک شد ی روز بود
بعدشم آسیاب کردم سه بار بعدشم الک کردم که کاملا نرم باشه
اونوقت ریختم تو قوطی شیر خشک خالیش گذاشتم داخل یخچال
برنج ایرانی رو ۸ساعت بخیسون بعد ابکش کن رو پارچه تمیز بزار کامل خشک شه بعد آساب کن الکش هم بکن که بهتر بشه دیگه
برنج رو خوب بشور بزار ۴ ۵ ساعت خیس بخوره بعد بزار خشک بشه آسیاب کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.