۴ پاسخ

مگه آردبرنج ک ازبیرون میخریم بده ک بایدخودمون درست کنیم؟

من گذاشتم برنج سه روز خیس خورد برنج نیم دانه خوب
بعد ریختم تو سینی خشک شد ی روز بود
بعدشم آسیاب کردم سه بار بعدشم الک کردم که کاملا نرم باشه
اونوقت ریختم تو قوطی شیر خشک خالیش گذاشتم داخل یخچال

برنج ایرانی رو ۸ساعت بخیسون بعد ابکش کن رو پارچه تمیز بزار کامل خشک شه بعد آساب کن الکش هم بکن که بهتر بشه دیگه

برنج رو خوب بشور بزار ۴ ۵ ساعت خیس بخوره بعد بزار خشک بشه آسیاب کن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ سالگی
مامان توت فرنگیم🍓 مامان توت فرنگیم🍓 ۱۱ ماهگی
مامان الارا😚 مامان الارا😚 ۶ ماهگی