شیر خودت رو بده شیر خشک هم بده بچه توان بگیره
پسر منم ۳۱۰۰ بود بعد چند روز شد ۲۶۰۰
شیر خشک و شیر خودم رو دادم تا شیرم زیاد شد
شیر خشک هم خوبه این طرز فکر که شیر خشک بد هست الکیه
شیر خودت خب آبکی جون نداره الان تغذیه نوزادت مهمتر عزیز چاره نیس
شبها خواب هست بهش بده اول سینه خودت بزار یکم خورد شیر خشک بده
بعد ۱۰ روز مگه وزن میگیرن یک ماهگی مشخص میشه
چرا ندی من هم شیر خودم میدم هم شیرخشک میدم فقط شبها میدم ،دختر منم ۲۸۰۰ به دنیا اومد اتفاقا شیرخشک وزن ش بالا میره
نوزاد ۱۵ روز اول ۳۰درصد از وزن اولیه اش رو از دست میده عادیه که وزنش کم شده باشه
شیر خشک. خیلی کمک کنندس سعی کن شبا 1بار بدی به عنوان تقویتی بعدش در کل روز شیر خودت من از اول این کارو کردم
خودت چیزای مقوی بخور کشیرت خوب باشه
تند تند بهش شیر بده و یکی دو روز دیگ دوباره ببر وزن کن ببین زیاد کرده یا کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.