۱۲ پاسخ

امن ترین آدم ها کسانی هستند که در کنارشان دلت گرم و چایی ات سرد می‌شود ❤️

شاید باید جهان را رها کرد
و فنجانی چای خورد...
مبادا که خودمان را از یاد ببریم!
بی گمان لایق‌ترین فرد در زندگیمان،
اول خودمان هستیم🌱

قهوه پاسخی به تمنای مغزه
چایی به تمنای دل❤🌿

من با تو چقدر ساده رفتم بر باد
تو نامِ مرا چه زود بردی از یاد
من حبّه‌ی قندِ کوچکی بودم که …
از دستِ تو در پیاله‌ی چای افتاد

تنهایی ام
استکانِ چای‏ی به نیمه رسیده
نه میداند که تمام میشود
نه میداند که نیمه رها میشود

باز میشه این در صب میشه این شب صبر داشته باش✨🌱

مامان دوستت دارم 🥲

چاییه داره می‌ریزه🙂🙂🫠

خونه آخرین پناهه واسه خستگیامم🤣🤤

𝕘𝕒𝕝𝕣𝕚 𝕥𝕓𝕚'𝕥
‹ فراسوی نیک و بد، آسمانی است آبی.. ›🌷🌸

چاااااااااایی...آخ جون خخخخخ

.آرامشم ارزوست

سوال های مرتبط