از سه روزگی باید بدی و سعی کن عصاره پرتقال ندی چون رفلاکس رو تشدید میکنه بهترین مارک اول and هست بعد کامویت ک طعم پرتقال نیست
از روز سوم شروع کردیم
حتما حتما واسش خارجی بگیر
pedia best حرررررف نداره
من ویواکیدز میدم یه سی سی
از ۴ روزگی
کامویت میدم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.