۴ پاسخ

از سه روزگی باید بدی و سعی کن عصاره پرتقال ندی چون رفلاکس رو تشدید میکنه بهترین مارک اول and هست بعد کامویت ک طعم پرتقال نیست

از روز سوم شروع کردیم
حتما حتما واسش خارجی بگیر
pedia best حرررررف نداره

من ویواکیدز میدم یه سی سی

از ۴ روزگی
کامویت میدم بهش

سوال های مرتبط

مامان میران👦🏻✨ مامان میران👦🏻✨ ۶ ماهگی
مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی
مامان مهوا💗🌕 مامان مهوا💗🌕 ۱۱ ماهگی
مامان 💙طاها 💙 مامان 💙طاها 💙 ۱ ماهگی