۱۰ پاسخ

عزیزم زایمانت چطوربود اذیت شدی؟

وای من یکدفعه سرفه ام‌گرفت ی تیکه از بخیه ام‌خون اومد مُردم‌و زنده شدم‌. مواظب باش

من عمل کولپورافی کردم کرونا گرفتم روزا اول قشنگ حس پارگی بخیه ها رو داشتم موقع سرفه

بدتر ازینا اینه که خنده ات بگیره دیگه ول نکنی یعنی دهنت سرویس میشه🤦‍♀️

من بعد از عمل خیلی بخاطر عطسه گریه کردم واقعا وحشتناک بود

واییی دقیقا 🤣🤣

وای من موقع زایمان مریض بودم هرچی سرفه میکردم شکمم رو می‌گرفتم آنقدر درد کشیدم مردم

وای من تا عطسه و سرفم میومد دماغمو میمالوندم 🤦🏻‍♀️

واقعاراس گفتی من تجربه اش کردم بعدازاتاق عمل برگشتم عطسه ی تندی کردم ازدردجیغ زدم فکرنمیکردم دردبکنه دیگه جلوش گرفتم عطسه نکنم😂😂

عررررررررر من تو بیمارستان هم عطسه هم سرفه کردم ینی جد و ابادم امد جلو چشمم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی