۶ پاسخ

وای منمممم تازه دو روزه بوی پلو بهم میخوره حالت تهوع و سیری بهم دست میده،مجبورم خیار و گوجه و خورد کنم سس بزنم بهش با اون اشتهام باز میشه.نمیدونم ضرر داره یا نه،ولی تنها راهمه

منم همش ضعف و گشنگی دارم و با حالت تهوع باز میخورم
دارم چاق میشم😅

اول اینکه برو سروم ضد تهوع بزن حتمااااااا تا تهوع رفع بشه
بعد اینکه نون خشک و چوب شور بیسکوئیت ترد نمکی بیسکوئیت مادر و بیسکوئیت پتیبور امتحان کن ببین دوست داری؟
ببین تهوع داری درک میکنم اما شکمتو نذار خالی باشه
خالی که باشه عوق که میزنی فشار به رحمت میاد و دردسرسازه عزیزم

بستنی میوه ای امتحان کن(بستنی طعم توت خیلی خوشمزه هست قندشم کمه)
شکمت که خالی باشه تهوع بیشتر سراغت میاد و اذیتت میکنه اصلا شکمتو خالی نگه ندار(تجربه خودمه که میگم)

وقتی اینجوذی بودم حس میکردم هیچکس مثه من نبست الان میخونم همه تو این هفته ها این دورانو دارن 😞

صبر و تحمل کن و بدون که طبیعیه ، باید گذر کنی از این دوره😞

منم اینجوریم

سوال های مرتبط