عزیزم طبیعیه ، کم کم بهتر میشی ، من نون خشک میخوردم خالی ، از همه چیز بدم میومد، بیسکوییت ترد هم خوبه، کاهو هم که هیچ طعمی نداره خوبه، اما من فقط تحمل چندتا تیکه نون خشک داشتم، نون خشک بسته ای که روش یه ذره شوید و سبزیجات هست از هایپرمارکت گیرت میاد
تحممممل کن خوااااهر.
منم دقیقا همش نگرانم😢
خیار یکم نمک بزن بخور ب قولی دلت روشن میشه
منم همینم فقط خدا قدرت بدع زود بگذرععععع من دیگع دارم نمیتونممم🥲🤕
منم همینم اما نون اولش مادرم روی گاز داغ میکنه خسک میشه میخورم و تهوع ام کمتر میشه من توی سه ماه ۷ کیلو وزن کم کردن انقدر چیزی نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.