مامانا کمک 🫣😩آزمایش قند سه مرحله ای من خیلی وضعش خرابه؟؟؟؟

تصویر
۱۰ پاسخ

قندت خوبه نگران نباش با رژیم خوب میشه

از شب قبل چقدر ناشتا بودی؟

چتک نیه استرس ما خوت برنج شوانه کم بکه تک نان به جیگه سنگکی بخوه زو تیت خوار یک ماه رعایتی که بعد ازمایش تکرار که

با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته

انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست

ایدی کانال روبیکا
‏‌@nini_heed1

یخورده احتمالا دکتر بهت رژیم میده میگه‌باز تکرار کنی

استرس نداره ک
شیرینی رو کنترل کن
خیار و گوجه رو بیشتر مصرف کن
با دارو کنترل میشه

خدا لعنت کنه این آزمایش الکی رو 😔😔😔

یه خورده خرابی داره😂 اصلا نگران نباش با متفورمین حل میشه حالاشایدم انسولین بدن که بازم فکر نکنم

هزینه اش چقدر شد؟؟

اره خیلی🫠

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌وسوم بارداری