قندت خوبه نگران نباش با رژیم خوب میشه
از شب قبل چقدر ناشتا بودی؟
چتک نیه استرس ما خوت برنج شوانه کم بکه تک نان به جیگه سنگکی بخوه زو تیت خوار یک ماه رعایتی که بعد ازمایش تکرار که
با اجازه مامان گلمون که تاپیک گذاشته
انلاین شاپ معتبر تو روبیکا دارم
و لباس نوزادی با کیفیت به جنی پنبه و نخ پنبه میارم
قیمت خیلی مناسب تر از مغازه براتون در میاد
۱۳۰۰ نفر مامان از همین گهواره عضو کانال شدند خرید کردند و رضایت هاشون تو کانال هست
ارسالمون فوری هست
ایدی کانال روبیکا
@nini_heed1
یخورده احتمالا دکتر بهت رژیم میده میگهباز تکرار کنی
استرس نداره ک
شیرینی رو کنترل کن
خیار و گوجه رو بیشتر مصرف کن
با دارو کنترل میشه
خدا لعنت کنه این آزمایش الکی رو 😔😔😔
یه خورده خرابی داره😂 اصلا نگران نباش با متفورمین حل میشه حالاشایدم انسولین بدن که بازم فکر نکنم
هزینه اش چقدر شد؟؟
اره خیلی🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.