۳ پاسخ

من انلاین رژیم گرفتن با یه دکتدی ۴ ماه ۲۰ کیلو کم کردم میخوای تا اقدیشو بدمت

دکتر اسدزاده از متخصصین برنامه انارستان شبکه افق من ازش رژبم گرفتم عالی و بعد دوماه ک ول کردم باردارم شدم سقط کردم هیچی برنگشت خدروشکر
اینترنتی رژیم میدن
تو نت بزن دکتر اسدزاده میاره واست

چند کیلویی عزیزم منم اضافه وزن دارم 🙁

سوال های مرتبط