خانما من ازم خون اومد خطرناکه باید چیکا کنم؟ر

۷ پاسخ

اگه دسترسی به دکتر نداری حتما برو بیمارستان بخش زایشگاه

سونو بده

حتما برو دکتر

برو دکتر سونو. بشی شاید چیز خاصی نباشه ولی خیالت راحت میشا

از ما میپرسی واقعا؟

بری دکتر بهتره

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 مامان پسرکم🧒🏻🫀💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵نقطه خان🩷 مامان 🩵نقطه خان🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان تودلی هام🫀 مامان مامان تودلی هام🫀 هفته سی‌وپنجم بارداری