عزیزم اصلا درد نداره اصلاااا چون بی حسی به دکترت بگو حتما تو اتاق عمل و ریکاوری موقعی که بی حسی انجام بده.سوند هم بگو تو اتاق عمل موقع بی حسی برات بذاره اصلا نمیفهمی هیچی
من از کمر بی حس بودم واسه زایمان، داخل ریکاوری ۵ بار انجام دادن، اولی اصلاً متوجه نشدم، دومی و سومی یه مقدار درد داشت، ۴و ۵ اشکام گوله گوله میریخت از درد شدیییییییدش 😭 من اگه دوباره بخوام بچه بیارم فقط از همین ماساژ رحم میترسم چون بی نهایت درد داشت، منی که همش فشارم پایینه بعد از اون فشارم رفته بود رو ۱۵ 😕
برا من دو بار تو ریکاوری انجام دادن که حس نداشتم یه بار که حس ام برگشت موقع خروج از ریکاوری انجام دادن یه مقداری درد داشت ولی کوتاهه میگذره تموم میشه، بعد هی مسکن تزریق میکنن اونقدرا درد زیاد نیست، من پمپ درد نگرفتم دکترم گفت داشت حست برمیگشت و درد داشتی بگو برات مسکن تزریق کنن، کردن و خب خودش نمیزاره زیاد درد بکشی، من پمپ درد نگرفتم و راضی ام، اونقدرا دردش غیر قابل تحمل نیس و حتی با شیافی که میزنن بعدشم قابل کنترله، کلا استرس نداشته باشه واسه سزارین، اونقدرا سخت نیس، من سختترین بخشش همون سوند بود برام اونم چندش بود خیلی واسم
برای من سه بارانجام دادن فقط یبارش یکم درد داشت . یکیش که کلا بیحس بودم یکیشم درد نداشت
من حس نکردم چیزی اصلا تو بی حسی انجام دادن برام
واسه من سر دخترم ۵ بار انجام دادن بی حس بودم هیچی نفهمیدم
درد داره😁
اون یک روزی که بیمارستانی هستی
دو تا سه بار انجام میدن
من بیهوش بودم وقتی بهوش اومدم داخل ریکاوری واسم انجام دادن درد داره ولی قابل تحمله چندبار انجام میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.