این قرص برا چیه مامانا ...برا کمردرد‌خوله ؟؟

تصویر
۶ پاسخ

برا درد تو پریودی خوبه و دندان درد هست... برا کمر درد دیکلوفناک و گاباپانتین خوبه

برای کم کردن خونریزی در پریودی

برای کمردرد من فقط آلفن
جوابه

پریودی

براکمردرد ناپروکسن. سلوکسیب. گاباپنتین و دیکلوفناک خوبه

نه واسه کمر درد خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان دخترم بنیتا🥰 مامان دخترم بنیتا🥰 ۳ سالگی
مامان کوچولو مامان کوچولو قصد بارداری