اره به خدا تازه تو این اوضاع که همه کارو بارا کساده باید انقدر هزینه کرد
ایروسونوکت چندت چو
اینجا ویزیت شده ۶۰۰ 😩😩😩😩😩 آزمایش قند دیروز دادم ۱۸۰۰ که ۴۰۰ شو بیمه داد تازه آزمایش من دو مرحله بوددوستم قبل عید یک ماه پیش داده بود تازه سه مرحله ای بود زیر ۸۰۰ شده بود هزینه ی بیمارستان و بعد که به دنیا بیاد و اینا هم که بماند بخصوص قربون خدا برم من الان بچه نمیخواستم الآنم که یهویی شده و من آمادگی اینهمه خرج و نداشتم واقعا هنوز برای پسری هیچی نتونستم بخرم قرصامم که بماند هر سری میخرم ۳ تومن به بالا میشه ه
اصلا بعد عید همه چی عجیب غریب گرون شده
جا با مندالت بی اودم دزانی خرج چنده زورە
اره بخدا دقزیا امروز دکتر رفتم. ۵ تومن خرج شد بخدا بخدا ببین خدایی
یاخدااا 4تومن شد سنو چ خبره
بعد میگن بچه بیارین چیزیم میگی میگن ماهی دوتمن بهتون میدن دو تمن پول پوشک بچه نمیشه😏
اون دو تومنی که میخان بدن اونو دارن میگیرن🤣
دوتا منزیم داده یک تومن
منم اولین بار بعد عید رفتم پیش دکترم ویزیت بشم،منشی کارت کشید فکرکردم اشتباه کرده بعد فهمیدم نههههه ویزیتش از۳۵۰یهو شده۵۰۰😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫
خدا رو شکر شما هم دیگه آخراشی ، من سر بارداری اولم دو سال پیش خیلی دکتر و سونو و.... رفتم . ولی این بار سر بارداری دومم چون تجربه ام بالا رفته بود زیاد دکتر نرفتم ، همچنین می تونید از سنوگرافی بیمارستان های دولتی و یا دکتر درمانگاه های دولتی هم استفاده کنید
اره خیلی گرون شدن من دیگه طلا فروختم یه تک دست داشتم فروختم
بعد دولت میگه بچه بیارین
همچی سربه فلک گذاشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.