۱۰ پاسخ

براچی هس بچها؟

آره...

نه ماله من میخوره اولش خیلی لپ و لوچشو آویزون می‌کنه جمع می‌کنه بعدش میخوره

ارررع گریه میکنه توف میکنه

دختر‌منکه مشکلی نداشت

مزه ش تنده دختر من چشماش اشک‌جمع میشد

ارع نخورد عوض کردم

اره پسر من متنفر بود ازش😂

یکم مزش به تندی میزنه برا همون بد میخوره گریه می‌کنه من باید ده قطره بدم دو قطره میدم گریه میکنم هی بالا میگیرم باز میدم تنهایی هم دادنش سخته

آره غلیظه دخترم نمیخورد گریپ میکسچر دادم

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی