۷ پاسخ

مرسی ازهمتون مامانای گل😍

پیاز فراوون یکم زردچوبه، گردنو میزارم روش، یکم اب، درشو میبندم خیلی اروم اروم بپزه،دو تا حبه سیرم میندازم توش. شعله خیلی کم، با فرصت اب میندازه و میپزه.اخرم یه مقدار کره و زعفرون بهش میزنم.

پیاز داغ فراوون گردن بهش اضافه میکنم و یک لیوان اب و چوب دارچین و ی بوته سیر اضافه میکینم
زیرشو کم کم میکنیم اخر زعفران و نمک اضافه میکنیم
با باقالی پلو

پیاز فراااوان خلالی کن با سیر فراوان سرخ کن یکم با گوشت تف میدم ادویه اب میریزم می‌زارم پخته بشه .من آبشو قشنگ خشک میکنم یکم زعفرون عالی میشه

رب نمیزنی دیگه درسته؟

بای پیاز تفت میدم ادویه میزنم میزارم قشنگ جابیفته وآبش غلیظ شه ودرآخر زعفرونم بهش میزنم

من با باقالی پلو درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان ۱ سالگی