شبا خیلی پا درد میگیرم...انگار استخون تو بدن ندارم...چکار کنم

۳ پاسخ

من که هلاکم از پادرد حدس میزنم بخاططر سنگینیم باشه که میوفته رو پاهام یعنی وقتی از جام پامیشم جونم درمیره گز گز میکنه کف پاهام

بالشت بزار بین پاهات قرص منیزیوم بخور بهتر میشی

ساق پا مخصوصا
باید شلوار گرم بپوشی گرم نگه داری

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد