ببلاک یا گیگوز؟

۱۰ پاسخ

گیگوز آدم از اسمش خجالت میکشه😐😂 قحطی اسم بود آخه

ببلاک

من گیگوز میدم

من با اینکه دخترم تا حدودی رفلاکس داره گیگوز میدم عالیه وزن خوب گرفته ۲۵۰۰ به دنیا اومد الان فک کنم ۵ یا ۶ شده اپتامیل لعنتی ی شب بچه مو دل‌درد گرفت بی‌حال شد از بس گریه کرد گلم

گیگوز میدم

گیگوز فک کنم سبک تره

من به دوقلوهام گیگوز میدم

ببلاک

ببلاک

ببلاک

سوال های مرتبط

مامان سیده زهرا مامان سیده زهرا ۱۱ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته سیزدهم بارداری
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۱ سالگی
مامان حسین مامان حسین ۷ ماهگی