۷ پاسخ

من کیوت پلاس دلیجان خریدم خیلی راضی ام
بنظرم لازمه چون دیدی بچه ها وقتی راه میوفتن دیگه یه جا بند نمیشن برا غذا خوردن باید بدویی دنبالش
صندلی غذا گیرش میندازه نمیزاره فرار کنه تا غذاش تموم شه😂

من خیلی راضیم. خودشم بهش عادت کرده و میدونه جای غذاش اونجاست.
بیرون که بذارمش بشقاب جلوش بذارم‌بازی کنه دست هم نمیزنه.

من وقتی داشتم روروئک میخریدم مدلی گفتم ک میز داشت همونو جای صندلی غذا استفاده می‌کنیم
خیلی تمیزتر غذا میخورن خودمونم یکم آسایش میبینیم

من زویه گرفتم راضیم حداقل به همون هوای صندلی یک جا بند میشه

من کیدیلو گرفتم راضی ام خیلی خوبه پسر منم رو زمین اصلا نمیزاره

من ایرانی گرفتم سوپر بیبی فعلا که راضیم چند ماهه

نه بنظرم یچه خودش میشینه دیگه قشنک‌میخوره هزینه اضافی

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۱ سالگی