برای صفر خریدم به سونو آخرت نگاه کن اگر وزن بچه ۳ به بالاس
دو دست ۰ کافیه
بقیه ۰تا ۳ بگیر
چون مدت زمان بیشتری میشه پوشید
۴دست ۰تا ۳
دو دست ۱ خالی
۴دست هم ۳تا۶
یکی دوتا مهمونی
اگر فصل سر دنیا میاد
سرهمی و کاپشن بگیر
اگر فصل گرم و سرهمی نگیر استفاده نمیشه
من بچم آخر مرداد دنیا میاد
فقط تا عید براش خزیدم ک فصل عوض نمیشه
تا ۶ ماه گرفتم دوتا دونه ام ۶تا۹
چون نمیدونم وزن گیری بچه چه طوریه
الکی بالاتر نخریدم شاید بچم لاغر باشه اونا براش دیرتر اندازه بشه بعد فصل عوض میشه نمیشه پوشید
شاید چاق بشه اونا زودتر کوچیک بشه ک همون موقع براش میخرم
این درسته؟
من لباس مهمونی برام مهم تره ک تنوع داشته باشه
بچه هم تا بخاد ی ذره جون بگیره لباس تو تنش قشنگ واسته میرسه ب سایز ۲
برا همین من بیشتر سایز ۲ گرفتم ک فک کنم ۳ تا ۶ ماه میشه
سایز یک هم تصمیم دارم بیشتر خونگی بگیرم
سایز۰ یه۱۹تیکه دوتا۷تیکه خریدم
سایز۱ ۸دست خونگی۳دست سرهمی
سایز۲ دو دست خونگی۵دست سرهمی
سایز۳ ۳دست خونگی ۲دست سرهمی
من سایز۰،۱،۲،۳خریدم
من تا سایز ۳خریدم
ی چندتا بزرگتر هم خریدم همین
فک کنم صفر و یک کافی باشه
من ۳ دست یک گرفتم صفر نخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.