۵ پاسخ

خودتواذیت نکن وقتی خابن نمیزنن

دل درد میگیره

هیچی نمیشه من بعضی موقع ها آروغ میزنه بعضی موقعه ها نمیزنه تو خواب که شیر میخوره اصلا نمیزنه

مث اینه تو فک کن نوشابه بخوری بادگلو نزنی حس خفگی میگیره ادم

عزیزم دکتر گفت دو دقیقه نهایتش بزن پشتش ماساژ بده عاروق نزدم شیر رفته پایین

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی
مامان فندوق👶🏻 مامان فندوق👶🏻 ۸ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۶ ماهگی