خودتواذیت نکن وقتی خابن نمیزنن
دل درد میگیره
هیچی نمیشه من بعضی موقع ها آروغ میزنه بعضی موقعه ها نمیزنه تو خواب که شیر میخوره اصلا نمیزنه
مث اینه تو فک کن نوشابه بخوری بادگلو نزنی حس خفگی میگیره ادم
عزیزم دکتر گفت دو دقیقه نهایتش بزن پشتش ماساژ بده عاروق نزدم شیر رفته پایین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.