۵ پاسخ

خوش قلب و مهربون🥹🩷🩷

وایب ادم امن،یه دوست مهربون

پاک. و. ساده. و. بی شیله پیله

وایپ خوب عزیزم

کسی که زیاد رنج دیده و تو خودش ریخته صورتی پر از بغض

سوال های مرتبط