۱۴ پاسخ

من همهه چيييي خريدم و بلاستفاده داخل كابينت و انباري مونده يعني برميگشتم عقب نميخريدم فقط اسم داره ك تو جهاز باشه نباشه حرف در ميارن واقعا اشتباهه خريداي اضافي

ببین مامان و بابای من همه چی گرفتن همه چیز
حتی همزن دستی خوردکن کوچیک جارو شارژی بخارشو
همه شون بلا استفاده مونده داخل کابینت و بهارخابم
فقط از مخلوط کنم استفاده کردم اونم ۳ بار
ما بقی بلا استفاده مونده
یه بارم از ساندویچ سازم
فقط خرج اضافی هستن اینا
والا دروغه ک میگن حرف در میارن و فلان
هرچی به نظرت تو میتونی استفاده کنی بخر

غذاساز
ابمیوه گیری
اسیاب
اسفند دود کن برقی
گوشت کوب برقی
ترازو
چای ساز
پلوپز
هواپز
چرخ گوشت
کیک پز
همزن
سرخ کن
ساندویچ ساز
اون توستر
سماور
چرخ خیاطی
اتو دستی
اتو ایستاده
بخار شور
بقیه دبگ یادم نمیاد

بنظرم خردکن کوچیک بگیر موقع آشپزی ب دردت میخوره برای پیاز خرد کردن گوجه پوره کردن حتی یذره مرغ و گوشت بخوای چرخ کنی، ساندویچ سازم بستگی ب خودت داره من اوایل زیاد استفاده میکردم الان کمتر ، اما تاحالا پلوپزمو استفادع نکردم ، و پشیمونم ک چرا جارو شارژی نخریدم ، اسپنددود کن برقی هم ک بنظرم کاربردی نباشه تجربه خودم بود گلم

به نظرم بستگی به سبک زندگی خودت داره که چه چیزایی بیشتر به کارت میاد
من از هممه وسایل برقیم استفاده میکنم، بخارشو، سبزی خرد کن، چرخ گوشت، اسنک ساز و...
اگه مثلا کسی هستی که سبزی خرد شده و گوشت چرخ شده رو آماده میگیری خب اینا به کارت نمیاد در غیر اینصورت باید بگیری
و همینطور چیزای دیگه

غذا ساز

چرخ گوشت نگرفتی

ساندویچ ساز بدرد نمیخوره من گرفتم ولی سرخکن حتتتتما بگیر از توستر بیشتر بکار میاد

وسایلی که خریدم و راضی بودم :

گوشکوب برقی پارس خزر ، مینی سرخ کن پارس خزر ، خردکن ، فر برقی ، جاروبرقی پرتابل فانتوم معرکه اس ، بخارشو ، تخم مرغ آب پز کن


اینارو خیلی استفاده کردم بقیه ارو راضی بودم ولی کم استفاده کردم

همزن برقی ، مخلوط کن ، آسیاب


من همه چیمو تک کاره خریدم

آبمیوه گیری اصلا استفاده ندارم خوشم نمیاد نخریدم مامانم یواشکی خرید پسش دادم خودش داره استفاده میکنه🤣

جاروبرقی ام بزرگ خریده بود فروختم پرتابل خریدم خیلی راضیم

بخارشو ام برای سرامیک ها خریدم عالیه


من پرنده دارم هروز بخارشو و جاروبرقی میکشم

وسیله برقی بعدی ام بخوام بخرم ماشین ظرفشویی رومیزی میخرم بزرگ خوشم نمیاد از دولا شدن بدم میاد

من از ابمیوه گیر و چرخ خیاطی و چای ساز و همزن و سبزی خرد کن اصلا استفاده نکردم. از ساندویچ ساز و چرخ گوشت و بخار شور و جاروشارژی گاهی استفاده کردم، مایکروویو و هواپز و گوشتکوب برقی و خرد کن و اسپرسوساز رو خیلی استفاده کردم

من هرچی که فکر کنی لوازم برقی رو برام گرفتن خانواده فقط چون دوتا خردکن برقی داشتم چرخ گوشت نخریدم چون گفتم گوشت آماده چرخ‌کرده میگیرم استفاده نمیشه ولی بقیه وسیله هارو واقعا به درد میخوره خصوصا ایرفرایر
و اینکه نوشتی پلو پز نگرفتی نظر شخصی من این خیلی بدرد میخوره برای من که عصای دسته دوتا پیمونه برنج و آب و روغن میریزم راحت برنج آماده تحویل میده 😂🫡
به نظرم اگه مثل من از برنج درست کردن روی گاز بدت میاد حتما پلوپز بگیر

پلوپز خیلی خوبه
داخلش میشه کیک و ماست و برنج و خورشت درست کرد
اسنک پزم نخریدی اونم استفاده میشه هم اسنک هم وافل میشه داخلش درست کرد
من سبزی خوردکنم تو کابینه اصلا استفاده نکردم

اسنک ساز دو کاره بگیر که گریل هم کنه خیلی کاربردیه
من چرخ گوشت گرفتم پشیمون شدم چون اصلا استفاده نمیشه از زود پزمم تا الان استفاده نکردم ولی بقیه چیزا واقعا عصای دستن بخصوص سرخ کن

خوردکن حتما بگیر
منم همین‌چیزای تورو با ساندویچ ساز
ک کلا یک بار استفاده کردم
چرخ گوشت هم گرفتم و واقعا به کار میاد🌸🍃

سوال های مرتبط